Welcome back, darling!

Καλησπέρα σας!





Ξέρω, ξέρω, το χα παρατήσει. Αλλαααααααααααααααααααααααααα, γύρισα για να μείνω!

Είχα καιρό αυτή την επιθυμία να το ξανανοίξω.

Για εσάς, λογικά, το καλοκαίρι θα τελειώνει σιγά σιγά. Για μένα δεν άρχισε ποτέ, καθώς φέτος έμεινα στην -καθ'όλα τα άλλα αναποφάσιστη 50άρα με κλιμακτήριο- Ολλανδία, που ο καιρός της θυμίζει τα ερωτικά του Χατζηγιάννη (του τύπου: ψευτο-ηλιος, ψευτο-ζέστη, ψευτο-βροχή και εναλλαγή ανά 5λεπτο).

Μου λείπει. Μου λείπει η Ελλάδα, μου λείπει ο ήλιος, μου λείπουν οι φίλοι μου, οι χαζές συζητήσεις μας, η οικογένειά μου, ο γάτος μου ο Αφάνας, η αλμύρα, η βλαστήμια που έριχνα για την αφόρητη ζέστη- ΝΑΙ ΘΕΛΩ - και πολλές καλοκαιρινές μεταμεσονύκτιες μυρωδιές πιτόγυρου με κόλα.
Πφφφφφ.... μελαγχόλησα.

Όμως, έχουν αλλάξει πολλά στη ζωή μου!
Αποφοίτησα, ορκίστηκα, με δέχτηκαν στο μεταπτυχιακό στη Χάγη, αλλάζω σπίτι, έχω καινούριες εμπειρίες, είδα την κολλητούλα μου (Κόννυ) μετά απο 2 χρόνια και κατ'επέκταση  είχαμε την πρώτη Ευρωπαική μας εμπειρία οι τρείς μας (plus Μητσάρας) και έχω γίνει επίσημα ποδηλάτης με νέο όχημα omafiets.
Γκόμενο σαφώς και δεν βρήκα ακόμα, αλλά έχω νέες κουλές ιστορίες που θα μοιραστώ μαζί σας εν καιρώ.

Εσείς; Ξέρω, καλοκαιρινά........

Anyway, σας ευχαριστώ που με παρακολουθείτε και ελπίζω να σας κάνω έστω και λίγο να γελάτε!

Φιλιά παιδάκιααα! 

Comments