Ξανακαλησπέρα σας !




Καλησπέρα , καλησπέρα!

Απουσίαζα για αρκετό καιρό... Για αυτούς τους 2 (έστω) που με παρακολουθούν, εκ των οποίων η μία είναι η κολλητή μου !!

Λοιπόοοοοον!!
Χειμώνιασε. Επιτέλους.! Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που τους αρέσει το καλοκαίρι. Οκ! Για έναν μήνα καλό είναι .. Αλλα 3 ΜΗΝΕΣ; 3 ΜΗΝΕΣ ΥΔΡΩΤΑΣ, ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ, ΑΜΜΟΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ ΑΠΟΠΝΙΚΤΙΚΗ;
Οκ, ίσως μόνο εγώ φρικάρω τόσο με τη ζέστη!

Anyway, χειμώνιασε....
Τα σχολεία , οι ζωές, οι 'βαριές' σκέψεις ξανάρχισαν.
Τα πανεπιστήμια, ο ενθουσιασμός για την αυτόνομη ζωή και το πρώτο μας σπίτι, σούπερμάρκετ, καλεσμένοι άρχισαν.
Έχω να καταγράψω μια διαπίστωση. Το να γυρίζεις στο πατρικό σου μετά από 4 χρόνια φοιτητική ζωή ειναι ΔΥΣΚΟΛΟ!

Εδώ (στην Κέρκυρα) η πρώτη βροχή έπεσε και μύρισε αυτό το μουσκεμένο χώμα που εμένα προσωπικά με αναζωογονεί ! Ένιωσα λες και ήταν και η δική μου πρώτη ημέρα στο σχολείο.  Πάντα μου άρεσε αυτό το νησί περισσότερο το χειμώνα.
Είχα καιρό να ξυπνήσω απο τον ήχο της ψιχάλας και αυτόματα το μεσαίο δάκτυλο μου να σηκώνετε κάνοντας μία ευγενική χειρονομία στο καλοκαίρι.
Είμαι τραγική !

Λοιπόν, σας αποχαιρετώ εδώ έως νεοτέρας δημοσίευσης.
Ελπίζω να αρχίσετε να με διαβάζετε και να μου απαντάτε... Αλήθεια θέλω να δω τι σκέφτεστε ... !!

Καλό σας βράδυ. ! 

Comments